بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای ایرانیان

رتبه

1 e1724051635736

MexC

(مکسی)

رتبه

2 e1724670704554
lbank 1

Lbank

(ال بانک)

رتبه

3 e1724670947418

Coinex

(کوینکس)

رتبه

4 e1724671228338

XT.Com

(ایکس تی دات کام)

رتبه

5 e1724671547867

Bitunix

(بیت یونیکس)

رتبه

6 1 e1724671773219
Toobit logo400X400

Toobit

(صرافی توبیت)

رتبه

7 e1724672100144
9208a4a0 47c6 4ebd b375 b1153cbf292f

Exolo

(اکسولو)

رتبه

8 e1724672412537
icon

BingX

(بینگ‌ ایکس)

رتبه

9 e1724672439350
unnamed 1

KCEX

(کی سی ایکس)

رتبه

10 e1724673166359
1 8X6zBCS29O9iM 6d 0rtQ

Binance

(بایننس)

رتبه

11
Kucoin 1 fotor bg remover 2024080516738

kucoin

(کوکوین)

Gemini Custodial vs. Non Custodial Wallets 11zon

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

صرافی‌ها، پلتفرم‌های معاملاتی مناسبی برای کاربران بوده تا بتوانند به راحتی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند. صرافی‌ها این امکان را به کاربران داده تا به خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال خود پرداخته و به  آن‌ها بستری مناسب برای فعالیت در این بازار را می‌دهد.

این صرافی‌ها هم در ایران و هم در خارج از ایران در اختیار کاربران قرار گرفته و با توجه به تحریم‌ها، به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه داده و از ارائه خدمات به این کاربران خودداری می‌کنند. در این مقاله به بررسی بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال خارجی می‌پردازیم و امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی، معتبرترین صرافی ارز دیجیتال خارجی و نحوه انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

توضیحات کامل در رابطه با صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی

همان‌طور که اشاره شد، صرافی‌ها به دو صورت خارجی و ایرانی برای کاربران ایرانی فعالیت می‌کنند. این صرافی‌های خارجی به صورت بین‌المللی خدمات خود را به کاربران سراسر دنیا ارائه کرده و تنها کشورهایی که مورد خدمت این صرافی‌ها نیستند، کشورهایی بوده که در لیست تحریم بین‌المللی قرار دارند.

دلیل اصلی دودل بودن کاربران ایرانی برای انتخاب صرافی نیز همین مورد است؛ بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی به دلیل وضع تحریم به صورت جهانی علیه ایران و ایرانیان، خدمات خود را به آن‌ها ارائه نمی‌کنند. در این صرافی‌ها آیپی ایرانی قابل قبول نبوده و امکان احراز هویت برای ایرانیان نیز در آن‌ها وجود ندارد.

با این حال، تعدادی از این صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی هنوز خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه کرده و امکان انجام احراز هویت را در اختیار آنان قرار می‌دهند. بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر خارجی، از انواع رمزارزها پشتیبانی کرده و به محض لیست شدن آن‌ها، این رمزارزها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

مقایسه صرافی‌ ارز دیجیتال خارجی و ایرانی

یکی از بزرگترین دغدغه‌های کاربران ایرانی مایل به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، استفاده از صرافی ایرانی و یا خارجی است. صرافی‌های ایرانی، به خودی خود به نسبت صرافی‌های خارجی دارای قدرت پردازش و فعالیت کمتری هستند، اما از طرفی امکان فعالیت قانونی را به کاربران ایرانی می‌دهند.

قانون احراز هویت صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، توسط بانک مرکزی اجرا شده و طبق این قانون کاربران ایرانی و یا اتباع خارجی برای فعالیت در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، باید به صورت اجباری احراز هویت خود را انجام دهند. این احراز هویت به بانک مرکزی و نهادهای دولتی اجازه داده تا در صورت بروز مشکل در صرافی و یا دیگر اتفاقات، بتواند امنیت حساب کاربران و دارایی‌های آن‌ها را حفظ کند.

بزرگترین جنبه مثبت صرافی‌های ایرانی به نسبت صرافی‌های خارجی، همین مسئله احراز هویت است. از طرفی دیگر، صرافی‌های ایرانی به زبان فارسی خدمات خود را به کاربران ارائه کرده، دارای  دفاتر مشخص در شهرهای ایران هستند، و از پرداخت به صورت ریالی پشتیبانی می‌کنند؛ موردی که در صرافی‌های خارجی موجود نیست.

از طرفی صرافی‌ ارز دیجیتال خارجی بسیار معتبرتر بوده و بسیاری از آن‌ها به عنوان پایه‌های اصلی بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. علاوه بر این، همان‌طور که اشاره کردیم لیست شدن ارزها و توکن‌های جدید ابتدا در این صرافی‌ها بوده و سپس توسط صرافی‌های ایرانی انجام می‌شود. درنهایت نیز این صرافی‌ها دارای سیستم‌های پردازشی بسیار قدرتمندی بوده و برای ازدحام کاربران به صورت جهانی آمادگی کامل دارند.

Gemini How Do I Invest In and Trade Bitcoin 1 11zon

ویژگی‌های مهم در تعیین بهترین صرافی ارز دیجتیال خارجی

برای تعیین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی و انتخاب این صرافی، باید نکات مختلفی را درباره صرافی بررسی کرده و در نظر بگیریم. بررسی این نکات به ما کمک می‌کند تا به صورت دقیق‌تر نسبت به انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی تصمیم‌گیری کنیم. از جمله این نکات، موارد زیر هستند:

امنیت صرافی

شاید مهم‌ترین مسئله در استفاده از صرافی‌ها، امنیت آن‌ها باشد. در مقایسه با صرافی‌های ایرانی، بسیاری این صرافی‌ها احراز هویت را به صورت اجباری انجام نداده و درنتیجه درصورت بروز مشکل به مراجع قانونی پاسخگو نیستند. همچنین بسیاری از این صرافی‌ها نیز درباره نحوه ذخیره اطلاعات کاربران شفاف عمل نمی‌کنند؛ درنتیجه برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی، باید از گزینه‌های معتبر و مطمئن استفاده کنید.

ارائه پشتیبانی مناسب

پشتیبانی مناسب و سریع نکته بسیار مهمی برای کاربران است؛ با در اختیار داشتن پشتیبانی مناسب، کاربران می‌توانند به راحتی مشکلات خود را حل کرده و به معامله ارزهای دیجیتال در بستر صرافی بپردازند. همچنین ارائه پشتیبانی مناسب می‌تواند رضایت کاربران صرافی را جلب کرده و باعث جذب کاربران بیشتر برای صرافی شود.

ارائه خدمات مناسب

خدمات بسیار زیادی وجود دارند که مورد نیاز کاربران هستند و صرافی باید آن‌ها را در اختیار این کاربران قرار دهد؛ از جمله این خدمات پشتیبانی از رمزارزهای مختلف، ارائه خدمات بازارهای مختلف از جمله فیوچرز و مارجین، ارائه ابزارهای معاملاتی مختلف، ارائه گزینه‌های کسب سود از جمله استیکینگ و.. هستند.

انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

پس از بررسی معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، حالا شاید برای‌تان سوال باشد که چگونه باید بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی را انتخاب کنم؟ باید ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر این صرافی‌ها، به کاربران ایرانی اجازه فعالیت و احراز هویت را نداده و امکان فعالیت ایرانیان در این صرافی‌ها وجود ندارد.

با این حال، می‌توانید با استفاده از روش‌هایی اقدام به فعالیت در این صرافی‌ها کنید، پس برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی، باید معیارهایی را در نظر بگیرید؛ بااینکه انتخاب بهترین این صرافی‌ها به نیاز خود شما بستگی دارد، اما از اصلی‎‌ترین معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی، موارد زیر هستند:

  • امنیت بالا
  • سرعت بالا
  • ارائه پشتیبانی مناسب
  • کارمزد معاملاتی مناسب و منصفانه
  • ارائه پلتفرم آموزشی
  • امکان واریز و برداشت به صورت آنی
  • ارائه ابزارهای معاملاتی مختلف
Gemini

لیست ۱۰ صرافی برتر ارز دیجیتال خارجی

پس از بررسی تعدادی از نکات برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی، حالا باید به بررسی صرافی‌هایی بپردازیم که تمامی این فاکتورها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ادامه، به بررسی 12 صرافی برتر ارز دیجیتال خارجی پرداخته و به ویژگی‌های این صرافی‌ها از جمله ارائه خدمات به کاربران ایرانی اشاره خواهیم کرد.

اولین و برترین صرافی لیست ما، صرافی معروف بایننس بوده که حتما تا به حال نام آن را شنیده‌اید. صرافی بایننس فعالیت خود را در سال 2017 آغاز کرده و در زمان نگارش این لیست، در رتبه 132 در سرچ الکسا قرار دارد. بایننس به صورت متمرکز (CEX) فعالیت کرده، از حدود 380 کوین و 1260 جفت ارز پشتیبانی می‌کند و حتی دارای اکوسیستم و توکن اختصاصی خود یعنی بایننس کوین با نماد BNB است.

دفتر اصلی صرافی بایننس در جزایر کیمن (Cayman) فعالیت می‌کند. این صرافی حجم معاملاتی 24 ساعته‌ای حدود 12,500,000,000 دلار را ثبت کرده و بیش از 109 میلیون دلار سرمایه رزرو شده دارد. محبوب‌ترین جفت ارز معاملاتی در صرافی بایننس، BTC/FDUSD بوده که حجم معاملاتی بیش از 1,700,000,000 دلاری ثبت کرده است.

این صرافی بی‌شک به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی جهانی شناخته شده و طبیعتا طبق تحریم‌های وضع شده علیه ایرانیان، به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه نمی‌دهد. همچنین بخش آکادمی بایننس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آکادمی‌های آموزش ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

 

این صرافی که در سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده، در جزایر ویرجین بریتانیا به ثبت رسمی رسیده است. بای‌بیت در رنکینگ الکسا در رتبه 1034 قرار داشته و در فیسبوک، توییتر، ردیت، تلگرام و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی به صورت فعال حضور دارد. این صرافی نیز مانند بایننس به صورت متمرکز فعالیت می‌کند.

صرافی بای‌بیت حدود 500 توکن و کوین مختلف را به کاربران ارائه داده و از حدود 600 جفت ارز معاملاتی پشتیبانی می‌کند. حجم معاملات بای‌بیت در 24 ساعت گذشته حدود 5,000,000,000 دلار گزارش شده و میزان دارایی رزرو این صرافی نیز حدود 8,600,000,000 دلار است.

بای‌بیت به عنوان یک پتفرم معاملاتی حرفه‌ای شناخته شده و از سیستمی پرسرعت و قدرتمند برای ارائه خدمات خود به کاربران استفاده می‌کند.همچنین این صرافی به عنوان شریک و سرمایه‌گذار برای بسیاری از رشته‌ها و تیم‌های ورزشی شناخته می‌شود. متأسفانه این صرافی نیز به دلیل تحریم‌ها، خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد.

کوین‌بیس فعالیت خود را در سال 2012 شروع کرده و دفتر اصلی آن در کشور آمریکا واقع شده است. این صرافی در رنکینگ الکسا در رتبه 730 قرار داشته و در فیسبوک و توییتر فعالیت دارد. فعالیت صرافی کوین‌بیس به صورت متمرکز بوده و در آن از بیش از 250 کوین مختلف و 400 جفت ارز پشتیبانی می‌شود.

حجم معاملات کوین‌بیس در 24 ساعت گذشته چیزی حدود 1,700,000,000 دلار بوده و محبوب‌ترین جفت ارز آن، بیت‌کوین و تتر بوده که حجم معاملاتی بیش از 600,000,000 دلار را ثبت کرده است. همچنین صرافی کوین‌بیس اطلاعاتی درباره میزان دارایی رزرو ارائه نکرده است.

 

این صرافی که از محبوب‌ترین صرافی‌های بازار شناخته می‌شود، در سال 2017 در منطقه سیشل تأسیس شده است. این صرافی در شبکه‌های اجتماعی محبوب از جمله توییتر، فیسبوک، ردیت و تلگرام فعالیت کرده و به صورت فعال در این پلتفرم‌ها حضور دارد. این صرافی به صورت متمرکز فعالیت می‌کند.

در صرافی OKX بیش از 300 کوین و توکن مختلف و 500 جفت ارز پشتیبانی شده و کاربران امکان معامله این توکن‌ها را در تمامی ساعات شبانه‌روز دارند. میزان حجم معاملاتی صرافی OKX در 24 ساعت گذشته، حدود 1,700,000,000 دلار گزارش شده است.

میزان دارایی رزرو این صرافی حدود 19,000,000,000 دلار بوده که آن را به یکی از بزرگ‌ترین رزرو کننده‌های بازار تبدیل می‌کند. محبوب‌ترین جفت ارز معاملاتی در این صرافی نیز بیت‌کوین/تتر بوده که در 24 ساعت گذشته، حجم معاملاتی 465 میلیون دلاری ثبت کرده است.

آیا هر ارز دیجیتالی برای سرمایه گذاری مناسب است؟ زمانی که نمودار

این صرافی در سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده و در پلتفرم‌های اجتماعی مختلفی از جمله توییتر، تلگرام، فیسبوک و ردیت فعالیت دارد. این صرافی با بیش از 30  کمپانی و شرکت معتبر دیگر همکاری کرده و از بیش از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

در این صرافی کاربران می‌توانند بیش از 900 کوین و توکن مختلف را معامله کنند. همچنین این صرافی بیش از 1000 جفت ارز معاملاتی مختلف را ارائه داده که محبوب‌ترین آن‌ها، بیت‌کوین/تتر با حجم معاملاتی 450 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته بوده است.

حجم معاملات این صرافی در 24 ساعت گذشته بیش از 1.2 میلیارد دلار گزارش شده و میزان دارایی رزرو این صرافی نیز بیش از 47 میلیون دلار است. این صرافی خدمات خود را برخلاف تحریم‌ها به کاربران ایرانی ارائه کرده، اما طبق این قوانین امکان احراز هویت و واریز و برداشت ریالی در این صرافی وجود ندارد.

از یک ارز وجود ندارد، بر چه اساسی باید این ارز را معامله کنیم؟ تحلیل فاند به معنی تحلیل کامل اخبار و به اصطلاح وایت پیپر هر ارز دیجیتال است. موضوعاتی که در این جلسات دوره ارز تهران به آن می پردازیم.

این صرافی به صورت متمرکز خدمات خود را به کاربران ارائه کرده و از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرده است. این صرافی نیز در منطقه سیشل دفتر رسمی خود را افتتاح کرده است. صرافی کوکوین در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر، ردیت و تلگرام به صورت فعال حضور دارد.

در این صرافی امکان معامله بیش از 820 توکن و کوین مختلف فراهم شده که آن را به یکی از گسترده‌ترین صرافی‌های بازار تبدیل می‌کند. همچنین امکان معامله بیش از 1270 جفت ارز مختلف نیز در این صرافی در اختیار کاربران قرار گرفته است. تعداد توکن‌های این صرافی روز به روز درحال افزایش هستند.

حجم معاملات این صرافی در 24 ساعت گذشته بیش از 650 میلیون دلار گزارش شده است. محبوب‌ترین جفت ارز معاملاتی در این صرافی نیز بیت‌کوین/تتر بوده که حجم معاملاتی بیش از 140 میلیون دلار را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است. همچنین این صرافی حدود 3 میلیارد دلار دارایی رزرو دارد.

این صرافی که به صورت متمرکز فعالیت می‌کند، در سال 2018 تأسیس شده و دفتر اصلی آن در منطقه سیشل واقع شده است. این صرافی در پلتفرم‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر، ردیت و تلگرام فعالیت دارد. این صرافی با توجه به تعداد توکن‌ها و جفت ارزها، به عنوان شاید گسترده‌ترین صرافی بازار شناخته می‌شود.

در این صرافی امکان معامله بیش از 2500 کوین و توکن مختلف وجود داشته که چندین برابر دیگر صرافی‌هاست. همچنین امکان معامله حدود 3000 جفت ارز مختلف نیز در این صرافی در اختیار کاربران قرار گرفته که محبوب‌ترین این جفت ارزها، جفت ارز بیت‌کوین/تتر با حجم معاملاتی 1.6 میلیارد دلاری در 24 ساعت اخیر بوده است.

این صرافی حجم معاملاتی کلی بیش از 2.6 میلیارد دلاری را در 24 ساعت اخیر ثبت کرده و بیش از 618 میلیون دلار دارایی به صورت رزرو در اختیار دارد. این صرافی تا ابتدای سال 2024 به کاربران ایرانی خدمات خود را ارائه می‌کرد و نیازی به احراز هویت نداشت، اما پس از این تاریخ ایرانیان را از استفاده از این خدمات محروم کرد.

 

این صرافی که در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد، خدماتش را به صورت متمرکز به کاربران ارائه می‌کند. همچنین دفتر اصلی این صرافی در ساموآ به ثبت رسیده و فعالیت می‌کند. این صرافی در پلتفرم‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر و تلگرام حضور دارد.

در این صرافی امکان معامله بیش از 1100 کوین و توکن مختلف برای کاربران فراهم شده که آن را بسیار گسترده می‌کند. همچنین امکان معامله بیش از 1400 جفت ارز معاملاتی مختلف نیز در این صرافی وجود داشته که محبوب‌ترین این جفت ارزها، جفت ارز بیت‌کوین/تتر با حجم معاملاتی 66.7 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته است.

این صرافی حجم معاملات کلی 184.2 میلیون دلاری را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است. صرافی کوینکس امکان فعالیت کاربران ایرانی را فراهم کرده و این کاربران می‌توانند از تمامی خدمات کوینکس استفاده کنند، با این حال امکان احراز هویت برای ایرانیان در این صرافی وجود ندارد.

این صرافی که به صورت متمرکز فعالیت می‌کند، در سال 2022 معرفی شده و جدیدترین صرافی این لیست به شمار می‌رود. دفتر مرکزی صرافی توبیت در جزایر کیمن افتتاح شده است. این صرافی در پلتفرم‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر، ردیت و تلگرام فعالیت دارد.

در صرافی توبیت امکان معامله بیش از 150 کوین و توکن مختلف برای کاربران فراهم شده است. همچنین بیش از 160 جفت ارز برای معامله در اختیار کاربران قرار گرفته که محبوب‌ترین این جفت ارزها، جفت ارز بیت‌کوین/تتر با حجم معاملاتی 1.2 میلیارد دلاری در 24 ساعت اخیر بوده است.

میزان حجم معاملاتی کل صرافی توبیت در 24 ساعت گذشته، 2.3 میلیارد دلار گزارش شده که معاملات جفت ارز بیت‌کوین/تتر، چیزی حدود نصف این معاملات را تشکیل می‌‌دهند. این صرافی طبق گزارشات، 17.8 میلیون دلار دارایی به صورت رزرو داشته و به کاربران ایرانی امکان فعالیت بدون احراز هویت را می‌دهد.

 

صرافی بیت‌گت (به انگلیسی: Bitget) به صورت متمرکز خدمات خود را به کاربران ارائه کرده و در سال 2018 فعالیت خود را در بازار آغاز کرده است. دفتر اصلی این صرافی در منطقه سیشل واقع شده است. صرافی بیت‌گت در پلتفرم‌های اجتماعی توییتر، فیسبوک، ردیت و تلگرام فعالیت می‌کند.

بیت‌گت نیز از صرافی‌های گسترده بازار به شمار رفته و از بیش از 880 کوین و توکن مخلف پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان معامله بیش از 950 جفت ارز مختلف در این صرافی برای کاربران وجود دارد. این صرافی به عنوان یکی از اولین لیست‌کنددگان توکن محبوب داگز که از طریق تلگرام در اختیار کاربران قرار گرفت بوده و حجم معاملاتی بیش از 300 میلیون دلاری را با جفت ارز داگز/تتر ثبت کرده است.

حجم معاملات کلی این صرافی در 24 ساعت گذشته بیش از 1.7 میلیارد دلار گزارش شده و این صرافی بیش از 3.3 میلیارد دلار دارایی به صورت رزرو در اختیار دارد. متأسفانه این صرافی نیز طبق تحریم‌های جهانی، خدمات خود از جمله خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به کاربران ایرانی ارائه نمی‌کند.

احتمالا تا به حال زیاد نام این صرافی را شنیده‌اید. صرافی بینگ ایکس، به صورت متمرکز خدمات خود را به کاربران ارائه کرده و فعالیت خود را از سال 2018 شروع کرده است. دفتر اصلی صرافی بینگ ایکس در جزایر ویرجین بریتانیا واقع شده است. بینگ ایکس در پلتفرم‌های اجتماعی فیسبوک، ردیت، توییتر و تلگرام فعالیت دارد.

در این صرافی امکان معامله بیش از 900 کوین و توکن مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته که آن را به یکی از گسترده‌ترین صرافی‌های لیست ما تبدیل می‌کند.همچنین این صرافی امکان معامله بیش از 920 جفت ارز مختلف را برای کاربران فراهم کرده که محبوب‌ترین این جفت ارزها در 24 ساعت اخیر، جفت ارز بیت‌کوین/تتر با حجم معاملات حدود 100 میلیون دلار بوده است.

بینگ ایکس در 24 ساعت گذشته حجم معاملاتی حدود 385 میلیون دلار را ثبت کرده و طبق گزارشات، بیش از 230 میلیون دلار دارایی رزرو شده در اختیار دارد. این صرافی، به صورت کامل خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه می‌کرد و به آنان امکان فعالیت بدون احراز هویت را می‌داد، اما از تاریخ 11 مرداد سال 1403، بسیاری از کاربران ایرانی درخواستی مبنی بر احراز هویت دریافت کرده و از آنجا که امکان احراز هویت در این صرافی با مدارک ایرانی وجود ندارد، مجبور به ترک این صرافی شدند.

آخرین صرافی لیست ما، صرافی ال بانک بوده که به صورت متمرکز فعالیت می‌کند. این صرافی در سال 2015 شروع به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال کرده و دفتر اصلی آن در جزایر ویرجین بریتانیا واقع شده است. ال بانک در پلتفرم‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر و تلگرام فعالیت می‌کند.

در این صرافی امکان معامله بیش از 680 توکن و کوین مختلف وجود دارد. همچنین در این صرافی بیش از 820 جفت ارز معاملاتی در اختیار کاربران قرار گرفته که محبوب‌ترین این جفت ارزها، جفت ارز تتر/بیت‌کوین با حجم معاملات 560 میلیون دلاری در 24 ساعت گذشته است.

این صرافی حجم معاملات کلی 1.5 میلیارد دلاری را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است. این صرافی به صورت قانونی از سازمان جهانی فیوچرز و نهادهای معاملاتی و اقتصادی در کشورهای آمریکا و کانادا دارای مجوز است. همچنین این صرافی به کاربران بیش از 200 کشور دنیا خدمات خود را ارائه می‌دهد

مقایسه بهترین صرافی های خارجی

Screensho
لیست صرافیامکان فعالیت ایرانیانکارمزد تعداد رمز ارز هاتعداد حدودی کاربرانمعاملات فیوچرز اپلیکیشنکیف پول داخلیواریز و برداشت آنیاحراز هویت سریع پلتفرم آموزشی رتبه coinmarketcap
صرافی بایننسخیر 0.1 و 0.75 درصد برای هولدرهای BNB بیش از 380 عدد بیش از 200 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 1
صرافی بای‌بیتخیر 0.1 در هر معامله 494 عدد بیش از 40 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 4
صرافی کوین‌بیسخیر از 0 تا 0.3 درصد حجم معامله بیش از 252 عدد بیش از 11.4 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 2
صرافی OKXخیر از 0.02 تا 0.2 برای اسپاتاز 0.01 تا 0.05 برای فیوچرز بیش از 314 عدد بیش از 50 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 3
صرافی xt.comبله، بدون احراز هویت0.2 حجم معامله بیش از 904 عدد بیش از 40 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 24
صرافی کوکوینخیر 0.1 درصد حجم معاملات بیش از 823 عدد بیش از 30 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله10
صرافی MEXCخیر0.2 درصد حجم معاملاتبیش از 2589 عدد بیش از 10 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 11
صرافی کوینکسبله، بدون احراز هویت 0.1 درصد حجم معامله بیش از 1150 عدد بیش از 10 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 67
صرافی توبیتبله، بدون احراز هویت از 0.2 تا 0.0008 درصد در اسپات، از 0.06 تا 0.006 در فیوچرز بیش از 156 عدد بیش از 1 میلیون نفر کاربر فعال بله بله بله بله بله بله 41
صرافی بیت‌گتخیر 0.1 درصد در اسپات، 0.02 درصد برای میکر و 0.06 درصد برای تیکر در فیوچرز بیش از 883 عدد بیش از 30 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 12
صرافی بینگ ایکسخیر 0.1 درصد در اسپات، 0.02 درصد برای میکر و 0.05 درصد برای تیکر در فیوچرز بیش از 908 عدد بیش از 10 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 15
صرافی ال بانکبله، بدون احراز هویت 0.1 در اسپات، 0.02 برای میکر و 0.06 برای تیکر در فیوچرز بیش از 686 عدد بیش از 9 میلیون نفر بله بله بله بله بله بله 17