حامی سرمایه، بزرگترین آکادمی آموزش بازارهای مالی در شرق کشور

0
0

حامی سرمایه، بهترین آکادمی رسمی آموزش ارز دیجیتال در اهواز

آموزش ارز دیجیتال در اهواز بصورت حضوری

آموزش ترید در اهواز با اولین ارائه دهنده مدرک بین‌المللی معامله‌گری در کشور

48 ساعت آموزش ارز دیجیتال در اهواز حضوری + پشتیبانی دائمی + تضمین آموزش + لایو ترید هفتگی

مدت دوره

۴۸ ساعت حضوری

پشتیبانی

حضوری و آنلاین

مزیت دوره

مدرک بین المللی

مدرس دوره

استاد علی اکبر زاده

هدیه حامی

پرداخت اقساطی

قیمت دوره

 ۱۸,۰۰۰,۰۰۰تومان

تاریخ شروع

ابتدای مهر ۱۴۰۳

آموزش ارز دیجیتال در اهواز

بازار ارز دیجیتال مانند سایر بازار های مالی نیست که شرکت‌ های بزرگ سهام خود را در آن پخش کنند یا ارز رایج کشور ها در آن معامله شود؛ بلکه بازاری کاملاً آزاد و خصوصی است که هر شخصی می تواند در آن سهم داشته باشد. جریان مالی در این بازار نسبت به بازار فارکس و طلا کم تر است و همین مسئله نوسانات بازار را افزایش داده تا افراد علاقه مند به نوسان گیری وارد این بازار شوند؛ اما آیا تنها علاقه برای حضور در بازار ارز دیجیتال کافی است؟ خیر، برای ورود به بازار ارز دیجیتال آموزش حرف اول را می زند و به همین دلیل است که آکادمی پارسیان بورس در راستای افزایش اشتیاق کاربران به این بازار تصمیم گرفته است تا دوره کلاس های ارز دیجیتال در اهواز را برگزار کند. این کلاس ها فرصت بسیار خوبی است تا ضمن آشنایی با بازار ارز دیجیتال، تکنیک های معامله گری و سرمایه گذاری در این بازار را نیز یاد بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با دوره های ارز دیجیتال در اهواز آشنا شوید.

فارکس 3

مشاهده مشخصات دوره با یک کلیک

زمان برگزاری دوره ارز دیجیتال اهواز

  • شروع ترم جدید: ابتدای مهر ماه ۱۴۰۳
  • روز برگزاری کلاس: پنجشنبه و جمعه
  • ساعت کلاس:  ۱۶ الی ۲۰ و ۹ الی ۱۳ 

معرفی دوره آموزشی ارز دیجیتال در اهواز

در این ویدیو کلاس ارز دیجیتال در اهواز، استاد صفری به معرفی دوره، سرفصل های دوره آموزشی ترید در اهواز و مزایای رقابتی آکادمی حامی سرمایه پارسیان می پردازد. ما مفتخر به آموزش بیش از ۱۰۰ دانشجوی حضوری در اهواز و ۱۰۰۰ نفر بصورت آنلاین بوده ایم.  شما با شرکت در این دوره حضوری ارز دیجیتال در شهر اهواز از تمام مزایای آموزشی آکادمی حامی سرمایه بهره مند می شوید.

پخش ویدیو

تصاویر کلاس ارز دیجیتال در اهواز

کلاس های ارز دیجیتال در شیراز، با ظرفیت ۱۲ الی ۱۸ نفر بصورت یک روز در هفته برای راحتی افراد شاغل برگزار می شود. کلاس ترید اهواز در یکی از دانشگاه های برتر این شهر برگزار می شود. شعبه اصلی آکادمی حامی سرمایه در شهر مشهد است ولی این مجموعه در شهرهای شیراز، تهران، اصفهان و کرج با ایجاد دفاتر مختلف، اقدام به برگزاری دوره آموزش ارز دیجیتال در مشهد، کلاس آموزش ارز دیجیتال در اصفهان، کلاس های ارز دیجیتال در تهران حضوری و آموزش ارز دیجیتال در کرج، آموزش ارز دیجیتال شیراز می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی، علاوه بر تماس با مجموعه، می توانید شماره خود را در قسمت مشاوره قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.

آموزش ارز دیجیتال در اهواز

نظر دانشجویان دوره ارزهای دیجیتال اهواز

سود دانشجویان دوره ارزهای دیجیتال اهواز

ضرر بدون آموزش اصولی ترید ارزدیجیتال

سوالات متداول دوره کلاس ترید در اهواز

این دوره به صورت حضوری در اهواز و در محل برگزاری کلاس‌های حامی سرمایه برگزار می‌شود.

بله، این دوره آموزشی از صفر تا صد ارز دیجیتال را به تمامی دانش پذیران آموزش می دهد و از مبانی اولیه تا تحلیل های تکنیکال قوی را در این دوره خواهید دید.

در دوره ارز دیجیتال اهواز، صفر تا صد مفاهیم ارز دیجیتال و انواع روش‌های تحلیل آموزش داده می‌شود و احتیاج به هیچ پیش‌زمینه قبلی وجود ندارد. تنها پیش نیاز دوره یک لبتاپ یا کامپیوتر شخصی است.

دانشجویان می‌توانند سوالات و ابهامات خود را از چهار طریق رفع کنند

  1. طرح مسئله در باشگاه حامی سرمایه
  2. ثبت تیکت در سایت
  3. تماس با آموزشگاه
  4. سوال از اساتید و منتورهای دوره

آپدیت‌های دوره به صورت فایل ویدیویی در پلتفرم اسپات پلیر در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

 بله، در صورتی که آموزش های دوره را به صورت کامل دیده باشید و با مدیریت ریسک و سرمایه وارد بازار شوید، پس از مدت کوتاهی می توانید درآمد فوق العاده ای را از این بازار به دست آورید.

خیر، برای کار در صرافی های بین المللی و کار با کیف پول نیازی به تسلط به زبان انگلیسی ندارید.

بله، یکی از قابلیت های بسیار مناسب ارز دیجیتال این است که با ۱۰ دلار نیز می توانید معاملات خود با آموزش های ارز دیجیتال در اهواز، آغاز کنید.

شرایط پرداخت دوره ارز دیجیتال در اهواز

شما به دو طریق می‌توانید هزینه کلاس ارزهای دیجیتال اهواز را پرداخت کنید:

پرداخت نقدی آموزش ارز دیجیتال اهواز

مبلغ کل دوره :  ۱۸,۰۰۰,۰۰۰تومان

مبلغ کل دوره در جشنواره : ۱۵,۸۰۰,۰۰۰

تنها با رزرو دوره از این فرصت استفاده کنید.

پیش پرداخت رزرو + پرداخت نقدی :۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

پرداخت اقساط دوره ارز دیجیتال اهواز

مبلغ کل دوره :  ۱۸,۰۰۰,۰۰۰تومان

مبلغ کل دوره در جشنواره : ۱۶,۸۰۰,۰۰۰

  پیش پرداخت رزرو + پرداخت قسط اول + پرداخت قسط دوم : ۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

برای استفاده از تخفیفات جشنواره دوره جامع ارز دیجیتال اهواز همین حالا اقدام کنید!

همین حالا با پرداخت تنها ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان در دوره حضوری ارز دیجیتال اهواز پیش ثبت نام کنید!!

حرفه‌ای آموزش ببینید، حرفه‌ای ترید کنید!

۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

وجه تمایز دوره آموزش ارز دیجیتال اهواز حامی سرمایه چیست؟

Screenshot 2024 07 01 132945 1 e1719990516566

جلسات هفتگی لایو ترید 

پس از شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال در اهواز، شما قادر خواهید بود به صورت هفتگی به صورت آنلاین با تیم ترید مجموعه وارد معامله شوید و تمام مشکلات و ایرادات استراتژی خود را رفع کنید. همچنین در روزهای پنجشنبه کلاس هایی با عنوان کریپتو پلاس مخصوص دانشجویان، جهت رفع اشکال برگزار می گردد.

Screenshot 2024 07 01 130405 e1719990240702

 رکورد بیشترین دانشجوی

آکادمی حامی سرمایه پارسیان اهواز با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و با تیمی متشکل از ‌اساتید رسمی و معامله‌گران حرفه‌ای افتخار برگزاری دوره در 5 کلان شهر ایران را دارد و رکورد دار بیشترین دانشجو حضوری میباشد. ما تا کنون مفتخر به تربیت بیش از ۶۰۰۰ هزار دانشجوی ارز دیجیتال بوده ایم.

Screenshot 2024 07 01 134055 1 e1719990490511

پشتیبانی مادام‌العمر آموزش

دانشجویان این دوره همگی از پشتیبانی مادام‌العمر بهره‌مند هستند و می‌توانند ابهامات و سوالات خود را از سه طریق مطرح کنند تا مشکلاتشان برطرف شود. ۱- از طریق تماس با شماره تلفن ۳۸۴۸۱۷۰۸ – پیام به تلگرام آیدی پشتیبان ها – حضوری و مراجعه به اساتید.

 

Screenshot 2024 07 01 131609 e1719990387177

بیشترین ساعات کلاس حضوری 

تمامی مباحث آموزشی دوره ارز دیجیتال در اهواز، مطابق با استانداردهای بروز و عملی بوده و تنها به تعاریف و مفاهیم تئوری پرداخته نمی‌شود. این دوره با ۴۸ ساعت آموزش دقیق و اصولی یکی از کامل ترین دور های حضوری آموزشی ارز دیجیتال در اهواز می باشد.

Screenshot 2024 07 01 132412 e1719990367627

برگزاری دوره در پنج کلان شهر 

آکادمی حامی سرمایه در ۵ کلان شهر ایران از جمله، تهران، اصفهان، مشهد، کرج و شیراز، اقدام به برگزاری کلاس ترید کرده است. رسالت ما کمک به دانشجویان و همراهی آنان در مسیر کسب درآمد دلاری است. اکنون حامی سرمایه در اهواز کلاس های خود را دایر کرده است.

Screenshot 2024 07 01 131223 e1719990287572

اساتید رسمی فنی و حرفه ایی 

علاوه بر اعطای مدرک به دانش آموختگان دوره ارز دیجیتال اهواز، تمام اساتید این مجموعه دارای مدرک رسمی مربی گری ترید ارز دیجیتال می باشند. برای مشاهده اساتید مجموعه کافی است به برگه اساتید حامی سرمایه مراجعه کنید.

آموزش ارز دیجیتال - مراحل تبدیل شدن به یک تریدر
info mobile 1 scaled

ما در دوره آموزش ارز دیجیتال در اهواز تضمین می‌کنیم:

تضمین پشتیبانی آموزشی:

ما به‌طور ۲۴ ساعته آماده‌ایم تا به شما در هر مرحله از فرآیند یادگیری کمک کنیم و اطمینان حاصل کنیم که هیچ سوالی بدون پاسخ نماند. همچنین یکی از بهترین نکات دوره آموزش ارز دیجیتال اهواز، تیم پشتیبانی اختصاصی است. همیشه می‌توانید به راحتی به مشاوره و راهنمایی‌های لازم دسترسی پیدا کنید تا در مسیر یادگیری ناکام نمانید. .در کنار پشتیبانی 24 ساعته، ما وبینارهای منظم و کلاس های رفع اشکال برگزار می‌کنیم تا شما همواره در تماس با مربیان خود باشید و از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوید. شما پس از تمام شدن دوره های تکمیلی امکان دسترسی به یک شبکه از فارغ‌التحصیلان و متخصصان را دارید تا پس از اتمام دوره آموزشی، همچنان در دسترس شما باشند و از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوید."

تضمین اساتید مطرح و بنام کشوری:

شما در حامی سرمایه اهواز تحت نظر مدرسانی خواهید بود که در دانشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی به تدریس و ارائه مقالات علمی پرداخته و به‌عنوان کارشناسان این حوزه شناخته می‌شوند. همچنین در این دوره، از دانش و تجارب اساتیدی بهره‌مند خواهید شد که همواره در بازار لایو و زنده ارزهای دیجیتال به عنوان معامله گر حضور داشته اند.

تضمین آموزش های بروز و آپدیت دوره:

شما دو دوره جامع معامله گری و ترید در اهواز، علاوه بر درک ساختار بازار و معامله گری به آپدیت های دوره‌ای و محتوای جدید به‌طور رایگان دسترسی خواهید داشت. اساتید مجموعه به صورت لحظه ای بازار را رصد می کنند و در صورت نیاز آپدیت و محتوای جدید را در اختیار شما قرار خواهند داد. ما به شما تضمین می‌دهیم که با شرکت در این دوره، از هرگونه تغییر و تحول در بازارهای ارز دیجیتال مطلع خواهید شد و مهارت‌های لازم برای موفقیت در این حوزه را کسب خواهید کرد.

تضمین معامله و ترید بصورت عملی:

در دوره‌های آموزشی ما، شما به صورت زنده روی چارت پوزیشن خواهید گرفت، که باعث تثبیت یادگیری و افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد. ما تضمین می‌کنیم که پس از پایان دوره، شما قادر خواهید بود تا به‌طور مستقل به کاربرد دانش خود در دنیای ارز دیجتیال بپردازید و از آن بهره‌برداری کنید. یکی از ویژگی های دوره آموزشی این است که این دوره ها به همراه گواهینامه معتبر برگزار می شوند، ما تضمین می‌کنیم که کیفیت آموزش ما با استانداردهای بین‌المللی هم‌راستا است و شما را برای ورود به بازار کار به‌خوبی آماده می‌سازد.

تضمین آموزش و یادگیری:

ما به شما تضمین می‌دهیم که در دوره‌ حضوری ارز دیجیتال در شهر اهواز، یک دوره جامع و صفر تا صد باشد. با شرکت در این دوره، شما فرصت خواهید داشت تا تحت نظر تریدرهای حرفه ای بازار ارزدیجیتال، به معامله بپردازید و از بازخورد آنی برای بهبود استراتژی‌های خود بهره‌مند شوید.

اساتید دوره حضوری ارز دیجیتال در اهواز را بیشتر بشناسید

علی اکبرزاده
استاد علی اکبرزاده

کارشناس و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال

مدرک فنی حرفه‌ای دوره آموزش ارز دیجیتال در اهواز

در پایان کلاس ارز دیجیتال شیراز حامی سرمایه، دانشجویان با قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای، گواهی معتبر و قابل ترجمه از سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت خواهند کرد. در تصویر زیر نمونه این گواهی را می‌توانید ببینید. از مزایای مدرک بین المللی فنی حرفه ای می توان موارد زیر را برشمرد. دریافت وام و تسهیلات سازمان فنی حرفه ای، مدرک قابل ترجمه برای مهاجرت، قابل ارائه به شرکت های ایرانی و خارجی و …

Untitled design 2

سرفصل های دوره ارز دیجیتال در اهواز

در جلسات ابتدایی قرار است تا با مفاهیم ابتدایی ارز های دیجیتال آشنا شوید. آشنایی با مفاهیم ابتدایی به شما کمک می کند تا متوجه باشید در چه فضایی پا می گذارید و این بازار به چه دلیلی به وجود آمده است. به دلیل نو پا بودن بازار ارز های دیجیتال بسیاری از افراد نمی دانند که این بازار چگونه کار می کند و نوسانات قیمت کوین ها و توکن ها چگونه به وجود می آید که برای شروع معامله گری در این بازار به آشنایی با آن ها بسیار اهمیت دارد.

پس از آشنایی با مفاهیم اولیه نیاز است تا پول های خود را به ارز قابل معامله در بازار ارز دیجیتال تبدیل کنید. تبدیل ریال به تتر (دلار) از مسیر صرافی های ایرانی می گذرد که از سال ۱۳۹۵ یکی پس از دیگری در فضای اینترنت پدید آمدند. صرافی های ایرانی برای معامله ارز دیجیتال نیز بازار های محدودی را دارند و در سال های اخیر توانسته اند که امکانات زیادی را به خود اضافه کنند؛ اما مسئله اصلی میزان نقدینگی موجود است که قابل رقابت با صرافی های بین المللی نیست.

پس از تبدیل ریال به تتر نیاز است تا ارز دیجیتال خود را به صرافی خارجی انتقال دهید. ابتدا نیاز است تا در این صرافی ها ثبت نام و احراز هویت کنید تا بتوانید از امکانات آن ها بهره مند شوید. در سال های اخیر با توجه به سخت گیری های  بسیار درباره قوانین پولشویی ایرانیان نمی توانند به راحتی در صرافی های خارجی ثبت نام کنند. در این جلسه آموزش حضوری ارز دیجیتال اهواز به دانش پذیران آموزش داده خواهد شد که چگونه در صرافی های معتبر ثبت نام و احراز هویت کنند یا در صرافی هایی حساب باز کنند که نیازی به احراز هویت ندارد.

سایت کوین مارکت کپ را می تواند یکی از معتبرترین مراجع اطلاعاتی درباره ارز های دیجیتال دانست. این سایت به تنهایی تمامی ارز های دیجیتال تازه لیست شده در بازار را به بازدید کنندگان نشان می دهد و هر کدام را به صورت جداگانه بررسی می کند. بخش اخبار و تحلیل ها نیز در این سایت فعال است که کمک های بسیاری به معامله گران در روند خرید و فروش می کند. سایت های دیگری نیز در کنار کوین مارکت کپ فعالیت می کنند.

تحلیل بنیادی یکی از مفاهیم مهم در خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای بلند مدت است. افرادی که ریسک پذیری زیادی ندارند با استفاده از این تحلیل می توانند ارز های با بازدهی مناسب در بلند مدت را خریداری کرده و پس از دریافت سود خود از بازار خارج شوند. در آموزش ارز دیجیتال در اهواز، به دانش پذیران آموزش داده خواهد شد تا داده های تحلیل بنیادی را چگونه پیدا کنند و از هر کدام از آن ها به چه شکلی بهره ببرند.

بازار ارز دیجیتال بازاری دو طرفه است که می توان از بالا و پایین رفتن قیمت ها به صورت یکسان کسب سود کرد. البته این کار نیازمند دانش و تجربه بسیار است که مدرسین حرفه ای آکادمی حامی سرمایه اهواز به شما آموزش می دهند. شناسایی درست جهت حرکت قیمت در این نوع معاملات بسیار مهم است و نیاز به مدیریت سرمایه و ریسک دارد.

 

جلسه هفتم را می توان شروع آموزش های حرفه ای برای کسب سود از نوسانات کوتاه مدت بازار دانست. اگر اخبار ارز دیجیتال را دنبال کرده باشید، حتماً درباره سود های چند صد درصدی تا چند هزار درصدی در بازه زمانی یک هفته تا یک سال شنیده اید و علاقه دارید تا بخشی از این سود ها به شما تعلق بگیرد. کسب سود های زیاد در مدت کوتاه نیاز به یادگیری تحلیل تکنیکال دارد که مدرسین حامی سرمایه در این جلسه اموزش ارز دیجیتال اهواز به شما آموزش خواهند داد.

تحلیل تکنیکال قرار نیست که به این زودی ها تمام شود و ابزار های زیادی برای معرفی در این حوزه وجود دارد که آموزش را به جلسات پانزدهم و شانزدهم می کشاند. پرایس اکشن را می توان بخشی از تحلیل تکنیکال دانست که با استفاده از اندیکاتور ها و الگوی های معاملاتی راه را برای خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال هموار می کند.

استراتژی های معاملاتی بسیاری در بازار های مالی استفاده می شوند که هر کدام بازدهی های متفاوتی دارند. در بازار ارز های دیجیتال  تمامی این استراتژی ها به کار نمی آیند و با توجه به ماهیت بازار ارز های دیجیتال تنها چند اندیکاتور خاص و استراتژی های معاملاتی پیشرفته می تواند منجر به کسب سود از این بازار شود.

فیبوناچی، ریاضی دان مشهور، با دنباله عددی خود کمک بزرگی به بازار های مالی کرد. معامله گران با بررسی نمودار های بازار مالی به این نتیجه رسیدند که قیمت ها به سطوح خاصی واکنش نشان می دهند که با دنباله عددی فیبوناچی قابل پیش بینی است؛ بنابراین اندیکاتوری بر مبنای این دنباله عددی ساخته شد و با همان نام در بازار عرضه شد. در کنار اندیکاتور فیبوناچی، امواج الیوت را معامله گران ژاپنی اختراع کردند که اعتقاد داشتند رابطه منطقی بین افزایش و کاهش قیمت ها در طول زمان وجود دارد.

در ابتدا استراتژی الگو های قیمتی آموزش داده می شود که تاثیر بسیار زیادی در تصمیم گیری های کوتاه مدت معاملاتی دارند. پس از آن به ابر های ایچی موکو پرداخته می شود که حرفه ای ترین ابزار معاملاتی برای اکثر معامله گران است.

جلسه آخر کلاس به صورت عملی برای دانش پذیران برگزار می شود. در این جلسه جمع بندی کلی از مباحث طول دوره انجام می شود و سپس انجام ترید در صرافی ها آغاز می شود. در طول این جلسه دانش پذیران دوره آموزش ارز ترید ارز دیجیتال در اهواز، به صورت عملی یاد می گیرند که استراتژی ها را در بازار پیاده کنند و در دنیای واقعی به کسب سود بپردازند.

در دوره آموزش ارز دیجیتال در اهواز چه می‌آموزید؟

Screenshot 2024 06 30 114718 e1719990884941

آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال در اهواز

در مرحله اول معامله گران می آموزند که بازار ارز دیجیتال چیست و چرا به وجود آمده است. بسیاری از مفاهیم نوین به صورت تئوری به معامله گران آموزش داده می شود تا آنان بیشتر با بازار کریپتو آشنا شوند.

  • بلاکچین از صفر تا صد
  • آشنایی با ارزهای دیجیتال و رمز ارزها
  • آشنایی با NFT و متاورس
  • انواع کیف پول دیجیتال و بازکردن حساب کیف پول
  • باز کردن حساب در صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی
  • آموزش انواع معاملات اسپات و فیوچرز
Screenshot 2024 06 30 115134

تبدیل شدن به تریدر حرفه ای در اهواز

در مرحله بعد کلاس های ارز دیجیتال در اهواز تلاش بر این است تا دانشجویان با مسائل تحلیلی بازار و معامله گری آشنا شوند.

  • آموزش تحلیل تکنیکال در شهر اهواز
  • تحلیل بنیادی و وایت پیپرهای کوین های مختلف
  • آموزش و کاربردی پرایس اکشن
  • کار با اندیکاتورهای معروف مانند MACD ، RSI و …
  • کلاس آموزش مدیریت سرمایه و ترید در اهواز
  • ایجاد استراتژی شخصی برای دانشجویان
  • آموزش ژورنال نویسی و ثبت معاملات
Screenshot 2024 06 30 115845

تمرین و رفع اشکال کلاس ترید در اهواز

پس از فراگیری کامل مطالب مربوط به بازار های مالی قرار است تا دانشجویان دوره ترید در اهواز به صورت عملی وارد بازار شوند. تمرینات عملی دانشجویان زیر نظر اساتید مجرب و آموزش دیده آکادمی حامی انجام می شود و عواملی مانند ژورنال نویسی صحیح، بک تست گیری از استراتژی های معاملاتی و تسلط کامل به اخبار اقتصادی آموزش داده می شود. اساتید آکادمی حامی سرمایه حتی پس از پایان دوره نیز دانشجویان را رها نخواهند کرد و با برگزاری وبینارهای رایگان، جلسات لایو ترید و پشتیبانی مستمر و دائمی در کنار دانشجویان هستند تا آن ها بتوانند بهترین عملکرد خود در بازار را نشان دهند.

دوره آموزش ارز دیجیتال در اهواز مناسب چه افرادی است ؟

  1. ساکنین اهواز و دیگر اهالی استان خوزستان که به ورود به بازار ارزهای دیجیتال علاقه مندند.
  2. سرمایه گذارانی که می خواهند در مدت کوتاه به سود های بسیار زیادی برسند.
  3. افرادی که سرمایه قابل توجهی برای ورود به بازار طلا و مسکن ندارند.
  4. علاقه مندان به تکنولوژی های جدید و دنبال کردن اخبار به روز دنیای ارز دیجیتال.
  5. افرادی که می خواهند از سرمایه خود در برابر تورم محافظت کنند.
  6. افرادی که علاقه به کسب سود دلاری از بازار های بین المللی دارند.
  7. افرادی که وقت کافی برای کلاس های حضوری ندارند.
  1. کسانی که ساکن اهواز نیستند و یا فاصله زیادی با این شهر دارند.​
  2. افراد کم ریسک در سرمایه گذاری.
  3. افراد دارای صبر و تحمل کم.
  4. افرادی که با فروش ماشین و خانه خود می خواهند سرمایه اولیه ورود به ارز دیجیتال را فراهم کنند.
  5. افرادی که نظم و انضباط مالی ندارند.
  6. افرادی که پایبند به قوانین نیستند و بر اساس احساسات و حرف های دیگران معامله می کنند.
  7. افرادی که رویای یک شبه پولدار شدن را دارند.

چرا باید دوره آموزش ارز دیجیتال آکادمی پارسیان بورس را انتخاب کنیم؟

دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای ایران

آکادمی پارسیان بورس اولین مؤسسه ی آموزشی است که مجوز رسمی آموزش کلاس های ارز دیجیتال را از سازمان فنی حرفه ای در شرق کشور دریافت کرده است و به واسطه ی این مجوز پس از پایان دوره دانشجویان به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند تا مدرک بین المللی معامله گری خود را از این سازمان دریافت کنند. مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه و قابل قبول در ۱۷۶ کشور  دنیا است.

اساتید مجرب ترید در اهواز

تمامی اساتید کلاس های آموزش ارز دیجیتال در اهواز آکادمی پارسیان بورس جزو اساتید برتر ایران هستند که سال ها تجربه تدریس در این حوزه را دارند. این اساتید توانسته اند تا در مدت زمان تدریس خود تریدر های حرفه ای را به بازار تحویل دهند که هر کدام از آن ها سود های چند صد درصدی را از بازار ارز دیجیتال شکار کرده اند.

به روز رسانی محتوای کلاس های ارز دیجیتال اهواز

کلاس های آموزش ارز دیجیتال در اهواز در هر دوره نسبت به دوره قبل به روز تر می شود و مسائل کاربردی به دانشجویان آموزش داده می شود تا بتوانند با استفاده از ابزار های معاملاتی از آن ها بهره ببرند. کاربران با به روزترین استراتژی های معاملاتی می توانند فعالیت خود در بازار را آغاز کنند.

جلسات لایو ترید در کلاس ترید اهواز

آکادمی پارسیان بورس برای آرامش خیال دانشجویان به صورت هفتگی جلساتی را برگزار می کند تا آن ها بتوانند همزمان با اساتید خود ترید انجام دهند. این جلسات به صورت آنلاین برای تمامی دانشجویان برگزار می شود و همگی آنان می توانند در آن شرکت کنند.

پشتیبانی دائمی و مستمر دوره ارزدیجیتال اهواز

همان طور که جلسات لایو ترید برگزار می شود؛ کارشناسان مجموعه پارسیان بورس نیز در کنار آن پاسخ گوی مشکلات و سؤالات دانشجویان دوره هستند. دانشجویان در صورت هر گونه ابهام یا برخورد مشکل در طول دوره می توانند با این کارشناسان تماس بگیرند و مشکلات خود را با آنان در جریان بگذارند.

  • هانیه

    سلام
    میشه قیمت دوره رو در ۴ قسط هم پرداخت کنیم؟

    • محمدرضا صفری(مدیریت)

      سلام هانیه جان
      برای پرداخت اقساط دوره ارز دیجیتال در اهواز با مشاوران ما تماس بگیرین و یا فرم مشاوره رو تکمیل کنید، تا راهنمایی بیشتری خدمتتون ارائه بدیم

  • Farid

    فقد دانشجو میتواند شرکت کند؟ یا هر فرد با هر شغلی می تونه شرکت کنه؟

    • محمدرضا صفری(مدیریت)

      سلام فرید جان
      کلاس ارز دیجیتال در اهواز کاملا از پایه و صفر است و هر فرد با هر سطح دانشی قادر به شرکت در این کلاس های حضوری است.
      برای اطلاعات بیشتر با شماره های آکادمی در ارتباط باشید.

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • فقط خریداران محصول میتوانند امتیاز خود را ثبت کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست مشاوره و رزرو دوره حضوری

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره پاپ اپ

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره و رزرو دوره حضوری

برای درخواست مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید

حامی سرمایه پارسیان، مجری دوره های حضوری آموزش بازارهای مالی در ۵ کلان شهر ایران می باشد. آموزش بیش از ۶۵۰۰ دانشجو و برگزاری 210 دوره آموزشی بازارهای مالی در ایران گوشه ای از دستاوردهای ماست. ما روی شما سرمایه گذاری می کنیم.